Cos:

0
Nici un produs

0

×

INREGISTRARE

Informatii personale

Informatii autentificare

Prenumele este obligatoriu
Numele este obligatoriu
Prenumle este invalid
Numele este invalid
Adresa de email gresita
Adresa de email este obligatorie
Adresa de email este deja inregistrata
Parola este obligatorie
Introduceti o parola valida
Introduceti minim 6 caractere
Introduceti minim 16 caractere
Parolele nu coincid
Acceptarea termenilor si conditiilor este obligatorie
Adresa de email sau parola sunt incorecte

Produse 1-10 din 98

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  • 01.12.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Atunci când vine vorba de sport, majoritatea oamenilor se gândesc la mersul la sală, la alergat sau la ridicarea de greutăți, însă mersul pe jos are, la rândul său, beneficii multiple. Fie că vrei să slăbești, să devii mai creativ sau, pur și simplu, să te bucuri de longevitate, mersul pe jos, chiar și timp de 10 minute pe zi, poate avea un impact pozitiv asupra vieții tale.Citeste mai mult
  • 23.11.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Ca orice alt sport popular, ciclismul are parte de miturile sale, perpetuate atât de necunoscători în domeniu, cât și de cicliști experimentați. Cele mai întâlnite mituri vizează poziția pe bicicletă, dieta, antrenamentul, și îmbrăcămintea potrivite cicliștilor, precum și condiția bicicletei.Citeste mai mult
  • 16.11.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Anul 2020 a cunoscut diferite schimbări când vine vorba de fitness, atât la nivel de tipuri de antrenamente, cât și de percepție asupra a ceea ce înseamnă fitness-ul. Cursurile hibrid, sporturile în apă, sau HILIT au atras tot mai mulți adepți în 2020, iar cei care vor să facă sport sunt îndrumați să aleagă antrenamentele nu numai după rezultatele promise, ci și intuitiv.Citeste mai mult
  • 08.11.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Multe persoane fac fitness fără a folosi vreun tip de echipament însă, pentru cei care vor să își atingă obiectivele de fitness mai ușor, achiziționarea unor accesorii fitness este o alegere înțeleaptă. Fie că vrei un workout mai confortabil și mai sigur, să îți urmărești evoluția și să îți îmbunătățești performanța, sau să obții rezultate mai rapide, pe piață există o multitudine de accesorii fitness care te pot ajuta, însă poate fi dificil să îți dai seama care sunt accesoriile de care ai nevoie. Accesoriile precum mingea de fitness, banda de rezistență sau coarda de sărit nu sunt costisitoare, nu ocupă mult loc, sunt versatile și vor adăuga varietate workout-ului tău atât la sală cât și acasă.Citeste mai mult
  • 02.11.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Încălzirea înainte de orice antrenament este esențială, deoarece te ajută să obții rezultate mai bune de pe urma exercițiilor fizice, dar și să eviți durerile musculare intense și accidentările. La fel ca exercițiile fizice din timpul antrenamentului, și cele de încălzire trebuie să fie alese și efectuate corect pentru a-ți activa organismul și a-ți crește performanța atunci când faci sport.Citeste mai mult
  • 26.10.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Se vorbește adesea despre forma corectă a exercițiilor fizice și greșelile de evitat în timpul unui antrenament fitness, dar comportamentul nostru după ce antrenamentul s-a încheiat este la fel de important. Fie că uiți să te încarci cu energie mâncând sănătos, sau lenevești prea mult pe canapea, ce faci după un antrenament de fitness te poate ajuta la recuperare sau, dimpotrivă, te poate împiedica să obții rezultatele dorite.Citeste mai mult
  • 22.10.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Exercițiile cardio și ridicarea de greutăți ne ajută să îndeplinim obiective diferite de fitness, însă și ordinea în care facem aceste exerciții contează în unele cazuri. Pentru a scăpa de kilograme nedorite, este recomandat să alegi cardio la începutul antrenamentului, iar pentru tonifiere și dezvoltarea forței fizice este mai bine să începi cu ridicarea de greutăți.Citeste mai mult
  • 19.10.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Atât alergatul cât și mersul pe bicicletă oferă beneficii multiple pentru organism, de la îmbunătățirea sănătății cardiovasculare, la tonifierea musculară și pierderea în greutate. Fiecare dintre aceste tipuri de a face mișcare tinde să fie mai eficient pentru anumite obiective de fitness: alergatul arde mai multe calorii decât mersul pe bicicletă, iar mersul pe bicicletă este o alegere mai bună pentru dezvoltarea musculară. Înainte de a face o alegere între cele două, este necesar să iei în considerare și alte aspecte, precum costurile echipamentului sau afecțiunile cronice.Citeste mai mult
  • 14.10.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Alergatul poate contribui la dezvoltarea musculaturii, în special cea a picioarelor, însă nu toate modurile de a alerga au aceleași efecte. Dieta, hidratarea, precum și anumite tipuri de antrenamente te pot sprijini dacă obiectivul tău este să îți crești masa musculară alergând.Citeste mai mult
  • 12.10.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Practicarea sportului în timpul sarcinii, fie și doar câteva minute pe zi, nu este ceva de care să te ferești ci, dimpotrivă, te poate ajuta atât pe tine cât și pe făt. Beneficiile sportului în timpul sarcinii sunt multiple, de la reducerea riscului de a avea complicații în timpul sarcinii, până la îmbunătățirea somnului. Deoarece perioada sarcinii este una sensibilă, ce impune anumite limitări fizice, nu toate tipurile de exerciții fizice sunt potrivite pentru femeile însărcinate.Citeste mai mult

Produse 1-10 din 98

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5