Cos:

0
Nici un produs

0

×

INREGISTRARE

Informatii personale

Informatii autentificare

Prenumele este obligatoriu
Numele este obligatoriu
Prenumle este invalid
Numele este invalid
Adresa de email gresita
Adresa de email este obligatorie
Adresa de email este deja inregistrata
Parola este obligatorie
Introduceti o parola valida
Introduceti minim 6 caractere
Introduceti minim 16 caractere
Parolele nu coincid
Acceptarea termenilor si conditiilor este obligatorie
Adresa de email sau parola sunt incorecte

Produse 1-10 din 75

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  • 06.07.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Distrându-te pe acorduri de salsa, flamenco sau merengue, Zumba pare mai degraba o petrecere decât un antrenament. Cu toate acestea, in timpul unei ședinte poti arde până la 1000 de calorii. Există șapte stiluri diferite de Zumba, printre care și Zumbatonic (program pentru copii) sau Aqua Zumba (executat în piscină).Citeste mai mult
  • 29.06.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Casca ar trebui să fie un accesoriu nelipsit atunci când mergi cu bicicleta, cu rolele, cu skateboard-ul sau atunci când practici sporturi de iarnă. Casca ar trebui să fie alta pentru fiecare tip de sport practicat. Astfel, ar trebui să ai cască de ciclism, de snowboard, de skateboard, etc., în funcție de sportul pe care îl practici. La rândul ei, casca pentru ciclism vine în forme variate, în funcție de stilul de ciclism practicat.Citeste mai mult
  • 22.06.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Mersul pe bicicletă are nenumărate beneficii pentru sănătate și este una dintre cele mai iubite și practicate activități fizice în aer liber. Ciclismul îmbunătățește capacitatea cognitivă, relațiile și sănătatea, în general, dar te ajută și să fii mai fericit.Citeste mai mult
  • 15.06.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Exercițiile fizice practicate în mod regulat în timpul sarcinii te pot ajuta să îi oferi micuțului tău un start mai bun în viață. În plus, mișcarea te va ajuta să ai o sarcină și o naștere mai ușoară, cu condiția ca și starea ta de sănătate să fie una optimă. Înotul, mersul mai alert, yoga sau exercițiile pe bicicleta de fitness sunt doar cateva dintre metodele prin care te poți menține activă în perioada sarcinii.Citeste mai mult
  • 09.06.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Banda de rezistență este un accesoriu nelipsit pentru cei care se antrenează acasă (dar și pentru cei care merg la sală), în primul rând pentru că dă rezultate foarte bune, dar și pentru că este ușor de folosit și depozitat. Cele mai cunoscute exerciții pe care le poți practica cu ajutorul benzii elastice de rezistență sunt flotările de tip Spiderman, extensiile de brațe și picioare, dar și genuflexiunile și multe alte exerciții clasice, pe care le poți adapta.Citeste mai mult
  • 02.06.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Bicicletele recumbent (sau orizontale) sunt acele modele în care stai așezat ca într-un scaun și pedalezi oarecum din poziție orizontală, nu verticală ca în cazul bicicletelor obișnuite. Acest design de bicicletă a apărut la mijlocul secolului al XIX-lea, dar abia în ultimii ani a început să câștige mai multă popularitate. Principalele tipuri de bicicletă recumbent sunt: cele de șosea, obișnuite, cele in tandem și cele staționare. Principalul aspect de care trebuie să ții cont atunci când cumperi o bicicletă recumbent de șosea este lungimea cadrului. Astfel, ai de ales între biciclete cu cadrul lung (LWB), cu cadrul scurt (SWB) și cu cadrul compact (CLWB).Citeste mai mult
  • 25.05.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Chiar dacă momentan nu te poți bucura de o plimbare cu bicicleta, tot te poți delecta cu câteva aspecte interesante din istoria acestui vehicul. De exemplu, este interesant de știut că în urmă cu aproximativ 200 de ani bicicletele erau cunoscute sub denumirea de ”zdruncinător de oase” sau că denumirea de bicicletă a apărut abia în a doua jumătate a secolului 19.Citeste mai mult
  • 19.05.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Antrenamentele cardio implică orice activitate care necesită folosirea grupelor mari de mușchi din corp într-o manieră regulată și neîntreruptă. Acestea pot crește ritmul cardiac de la 60% până la 80%, în funcție de condiția ta fizică. Printre cele mai importante beneficii ale acestor antrenamente se numără scăderea tensiunii arteriale, scăderea în greutate, creșterea rezistenței fizice, îmbunătățirea posturii corpului, reducerea riscului de depresie, etc.Citeste mai mult
  • 12.05.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Exercițiile pliometrice sunt acele exerciții care fac un mușchi capabil să atingă maximum de forță într-un timp cât mai scurt. Această capacitate viteză-forță este cunoscută drept putere. Cea mai cunoscută formă de pliometrie este banala săritură, evoluată în timp în numeroase alte tipuri de exerciții.Citeste mai mult
  • 03.05.2020 0 Postat de Dragomir Elena
    Ținând cont de situația cu care ne confruntăm în ultima perioadă și de faptul că nu mai putem să ne părăsim locuințele decât cu un motiv bine întemeiat, mersul la sală a devenit pentru moment doar o amintire. Cu toate acestea, nimic nu te împiedică să te îngrijești în continuare de activitatea fizică. Pentru a te menține în formă, poți executa o serie de exerciții în confortul propriei locuințe chiar și fără a avea la îndemână accesorii și echipamente specifice.Citeste mai mult

Produse 1-10 din 75

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5