Cos:

0
Nici un produs

0

×

INREGISTRARE

Informatii personale

Informatii autentificare

Prenumele este obligatoriu
Numele este obligatoriu
Prenumle este invalid
Numele este invalid
Adresa de email gresita
Adresa de email este obligatorie
Adresa de email este deja inregistrata
Parola este obligatorie
Introduceti o parola valida
Introduceti minim 6 caractere
Introduceti minim 16 caractere
Parolele nu coincid
Acceptarea termenilor si conditiilor este obligatorie
Adresa de email sau parola sunt incorecte

Produse 1-10 din 198

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  • 06.01.2023 0 Postat de Dragomir Elena
    Comparația dintre eficiența ganterelor și kettlebell-ului nu este una nouă – acesta este un subiect dezbătut de mulți ani, iar părerile sunt împărțite. Kettlebell-ul a devenit mai popular în ultimii ani datorită varietății de exerciții în care poate fi folosit, ceea ce înseamnă că poate ajuta și la crearea unor antrenamente mai distractive; pe de altă parte, ganterele sunt utilizabile în majoritatea exercițiilor și greutatea lor poate fi modificată, ceea ce le face mai adaptabile. Atât ganterele cât și kettlebell-ul sunt utile în diferite moduri, în funcție de ceea ce vrem să obținem.Citeste mai mult
  • 23.12.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Pentru că multe persoane asociază antrenamentele de forță cu greutăți și aparate mari, pe care le găsesc doar la sala de fitness, nu au încredere că pot crea un antrenament de forță eficient pentru acasă. Să te antrenezi acasă pentru dezvoltarea forței este posibil, prin alegerea cu atenție a exercițiilor. Un antrenament de forță pentru întregul corp poate fi format doar din câteva exerciții, atâta timp cât exercițiile alese vizează atât zona core cât și partea inferioară și cea superioară a corpului.Citeste mai mult
  • 09.12.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    O recuperare mai rapidă după un antrenament înseamnă că te poți întoarce la exercițiile preferate mai repede. Una dintre metodele prin care poți grăbi recuperarea este masajul. Masajul are multiple beneficii pentru cei care fac sport în mod regulat, însă poate fi dificil să alegem cea mai potrivită tehnică de masaj pentru nevoile noastre.Citeste mai mult
  • 18.11.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Când vine vorba de a fi în formă, stabilirea obiectivelor este cheia succesului. Dacă metoda ta preferată de a face mișcare este mersul pe jos, probabil știi deja că vei obține beneficii pentru sănătate dacă faci minim 5000 de pași zilnic, și chiar vei slăbi dacă faci mai mulți. Mersul pe jos este extrem de benefic însă, dacă nu ai oportunitatea de a merge aproximativ 1 oră și 40 de minute pe jos, zilnic, trebuie să îți plănuiești cu grijă această activitate.Citeste mai mult
  • 21.10.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Atunci când vorbesc despre fitness, majoritatea oamenilor se gândesc la sănătatea corpului și la un aspect fizic pe care alții îl vor invidia. Activitatea fizică regulată are un rol esențial într-un stil de viață sănătos – exercițiile fizice au beneficii pentru mușchi și oase, dar au un impact important și asupra sănătății creierului. Deși mai puțini oameni fac sport pentru a-și menține memoria și atenția într-o bună funcționare, pentru a dormi bine și a evita bolile degenerative ale creierului, acestea sunt câteva dintre beneficiile de care se vor bucura toți cei care au un stil de viață activ.Citeste mai mult
  • 07.10.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Fie că începi un program nou de exerciții sau vrei să îl eficientizezi pe cel curent, să găsești un echilibru între obligațiile zilnice și timpul dedicat fitness-ului poate fi dificil. O dificultate în plus este prezentată de faptul că poate fi neclar de câtă mișcare – și ce tip de mișcare – ai nevoie pentru a-ți atinge obiectivele de fitness. Însă nu este cazul să te îngrijorezi, pentru că profesioniștii în fitness sunt de acord, în general, asupra unor principii simple despre cât de des ar trebui să te antrenezi și pe ce tipuri de exerciții este necesar să te concentrezi pentru a îndeplini diferite obiective.Citeste mai mult
  • 23.09.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    După zilele dogoritoare de vară, mulți pasionați de fitness întâmpină aerul răcoros de toamnă cu entuziasm, pentru că temperaturile mai scăzute le permit să facă sport pe tot parcursul zilei. Alții, dimpotrivă, își doresc să evite frigul, hainele groase, potențialele îmbolnăviri, și pot deveni sedentari. Pentru a evita pierderea motivației în sezonul rece, cei care au această problemă pot să se antreneze mai mult acasă, să se echipeze diferit când fac mișcare în aer liber, dar și să adopte o dietă mai sănătoasă și să își schimbe rutina.Citeste mai mult
  • 09.09.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Un program regulat de exerciții fizice necesită un plan bine structurat. Pe lângă alegerea exercițiilor, începătorii în fitness vor fi preocupați să afle care este durata optimă a unui antrenament pentru a-și atinge obiectivele. Multe persoane fără experiență în fitness doresc să crească durata unui antrenament cât mai mult, însă aceasta nu este o cale eficientă de a vedea rapid rezultate.Citeste mai mult
  • 02.09.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Atunci când vine vorba de mușchi mai mari si mai puternici, poți folosi mai multe strategii. Te poți antrena la sala de fitness dar există și câteva opțiuni pentru antrenamentele acasă, pe care le poți folosi oricând, fie exclusiv fie în completarea antrenamentelor de la sală. Halterele, ganterele, exercițiile cu benzile de rezistență și cu greutatea corporală sunt eficiente în dezvoltarea musculaturii, însă există anumite diferențe între ele, de care îți va fi util să ții cont.Citeste mai mult
  • 18.08.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Te gândești să începi un antrenament cu greutăți sau te antrenezi deja de ceva vreme dar antrenamentele încep să devină prea ușoare? În ambele cazuri, este nevoie să știi cum să începi să ridici greutăți din ce în ce mai mari dacă vrei să îți atingi obiectivele. Nu este complicat să alegi greutatea cu care te antrenezi inițial, și nici să alegi momentul când crești această greutate, însă ai nevoie de anumite informații specifice pentru a te asigura că te antrenezi corect și în siguranță. Odihna și o anumită dietă sunt esențiale pentru succesul tău atunci când te antrenezi cu greutăți iar ele necesită, la rândul lor, o plănuire atentă.Citeste mai mult

Produse 1-10 din 198

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5