Cos:

0
Nici un produs

0

×

INREGISTRARE

Informatii personale

Informatii autentificare

Prenumele este obligatoriu
Numele este obligatoriu
Prenumle este invalid
Numele este invalid
Adresa de email gresita
Adresa de email este obligatorie
Adresa de email este deja inregistrata
Parola este obligatorie
Introduceti o parola valida
Introduceti minim 6 caractere
Introduceti minim 16 caractere
Parolele nu coincid
Acceptarea termenilor si conditiilor este obligatorie
Adresa de email sau parola sunt incorecte

Produse 1-10 din 179

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  • 18.05.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Dacă vrei să faci sport în mod regulat, exercițiile făcute la întâmplare, deși distractive și potrivite dacă faci mișcare numai de dragul mișcării, nu te vor ajuta foarte mult dacă ai obiective specifice în minte. Un plan de antrenament clar te va ajuta să rămâi motivat dar și să fii eficient, și îți va da mai multă încredere în tine, pentru că vei elimina senzația de confuzie care ar apărea de fiecare dată când vrei să te antrenezi. Structurarea unui workout nu este dificilă, pentru că tot ce trebuie să faci este să urmezi câțiva pași destul de simpli.Citeste mai mult
  • 11.05.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Ganterele sunt unul dintre cele mai cunoscute tipuri de echipament fitness. Fie că ne dorim să lucrăm musculatura din partea superioară sau cea inferioară a corpului sau vrem să obținem un antrenament pentru întregul corp, ganterele ne pot ajuta. Ganterele sunt ușor de utilizat însă nu vei obține rezultatele dorite dacă nu acorzi atenție anumitor aspecte importante precum modului în care le ridici, unde le plasezi, și ce greutăți folosești.Citeste mai mult
  • 02.05.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Bicicleta fitness oferă un antrenament cardio grozav, care este în general blând cu articulațiile, dar care poate fi și foarte solicitant, mai ales când rezistența la pedalare este setată la un nivel foarte ridicat. Pedalatul pe o bicicletă fitness are un efect semnificativ asupra gambelor și mușchilor picioarelor, coapselor și feselor. Efectele vizibile se pot obține la câteva săptămâni după utilizarea regulată a unei biciclete fitness, depinzând de efortul depus.Citeste mai mult
  • 26.04.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Sălile de fitness pot fi, uneori, surse de dezinformare atunci când vine vorba de antrenamentele de forță. Cei care vor să își dezvolte musculatura pot urma sfaturi fără bază științifică, pentru că aceste informații greșite sunt răspândite chiar de cei care au experiență cu antrenamentele de forță. Dezvoltarea musculară necesită timp, efort, dar și informațiile corecte despre dietă și antrenament.Citeste mai mult
  • 11.04.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Din punct de vedere al sănătății, nivelul de fitness al unei persoane se referă la abilitatea de a efectua activitățile zilnice cu ușurință, fără a obosi. Atunci când vorbim de antrenamente fitness, însă, o formă fizică bună poate fi definită mai clar prin măsurarea a cinci componente esențiale. Luând în considerare acești factori ne vom putea evalua corect forma fizică și vom putea crea antrenamente mai eficiente ce ne vor ajuta să obținem o stare optimă de sănătate și să prevenim apariția diferitelor boli.Citeste mai mult
  • 04.04.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Pentru atleții cu experiență odihna activă a devenit o etapă esențială în antrenamente, ce îi ajută să își revină fizic și mental fără a le afecta performanța. Odihna sau recuperarea activă este un tip de odihnă ce presupune desfășurarea unor activități relaxante, ce presupun mișcare cu efort de intensitate scăzută. Odihna activă este utilizată pentru a elimina stresul sau plictiseala, însă joacă un rol important inclusiv în recuperarea după activitățile sportive intense (spre exemplu, maratoanele) sau orice antrenament cu intensitate ridicată.Citeste mai mult
  • 28.03.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Noţiunea de fitness este într-o continuă schimbare, pe măsură ce din ce în ce mai mulţi oameni se concentrează pe sănătate şi longevitate, iar tehnologia evoluează. De la începuturile sale ca fenomen global, fitness-ul s-a rezumat la obţinerea unui fizic ideal însă, mai recent, în acest concept au început să fie incluse alte idei ce indică o abordare holistică a sănătăţii. În 2022, fitness-ul se referă la a combina diferite tipuri de exerciţii pentru sănătatea întregului organism şi pentru bunăstarea emoţională, la a pune accent pe socializare atunci când facem sport, dar şi la a utiliza tehnologia disponibilă pentru a ne îndeplini mai uşor obiectivele de fitness.Citeste mai mult
  • 21.03.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    CrossFit este un antrenament eficient pentru pierderea în greutate, creșterea forței fizice, anduranței, agilității, și flexibilității. Totodată, CrossFit este cunoscut pentru intensitatea sa ridicată, iar cei pasionați de acest antrenament pot beneficia în multiple moduri de practica yoga. Pe lângă efectele sale calmante, yoga oferă și beneficii fizice, de la creșterea mobilității și flexibilității la îmbunătățirea anduranței.Citeste mai mult
  • 14.03.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Dieta și genele noastre joacă un rol important în aspectul nostru fizic -putem petrece mult timp făcând diferite exerciții, însă corpul nostru nu va reacționa, neapărat, așa cum ne dorim. Pe de altă parte, chiar dacă un abdomen plat și cu musculatură evidențiată depinde de mai mulți factori, obținerea rezultatelor dorite depinde și de selectarea exercițiilor și activarea corectă a musculaturii. Secretul este să îți dezvolți zona core – iar acest lucru nu se referă numai la musculatura vizibilă din zona abdomenului.Citeste mai mult
  • 07.03.2022 0 Postat de Dragomir Elena
    Tracțiunile sunt un exercițiu dificil pentru majoritatea oamenilor care nu s-au antrenat intens în acest sens, deoarece necesită multă forță în partea superioară a corpului. Pentru un set reușit de tracțiuni, brațele și spatele trebuie să depună mult efort pentru a-ți ridica întregul corp, însă și zona core joacă un rol important în efectuarea acestui exercițiu. Pregătirea pentru tracțiuni include diferite exerciții menite să crească forța atât în zona spatelui și brațelor, cât și în zona core și, în special, mușchii abdominali.Citeste mai mult

Produse 1-10 din 179

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5